Jäsenille

PSYKOTERAPEUTIN PALVELUITA
LÄÄKÄRIN PUHELINNEUVONTA

TULEVIA TAPAHTUMIA TAMPEREELLA

(linkit vievät toiselle sivulle tällä sivustolla)

SÄÄNTÖMÄÄRÄINEN KEVÄTKOKOUS
ti 19.3.2024 klo 18.30 - 19.30 yhdistyksen luentosalissa ja etäyhteydellä.

Kokouksessa käsitellään sääntömääräiset kevätkokoukselle kuuluvat asiat:

Ilmoittaudu pe 15.3.2024 mennessä: toimisto@pirkanmaanmuistiyhdistys.fi
tai puh. 044 099 0166.

KEVÄTRETKI JÄSENILLE KOIVUNIEMEN HERRAAN MERIKARVIALLE  TO 2.5.2024

”Koivuniemen Herran farmi on yhdessä tekemisen ja kokemisen iloja ja elämyksiä tuottava maatilamatkailukohde, jossa huokuu aito ja konstailematon maalaismeininki. Rentouttava ilmapiiri, eläinkaverit ja tarinoiden maalaispiha tekevät pienestäkin vierailusta ison virkistyksen vuoden ympäri.”

Tilausbussi lähtee Tampereen Vanhan kirkon edestä Keskustorilta klo 9:00. Kyytiin pääsee myös Häijään Herkkujuustolalta klo 9:50. Jalottelutauko (20 min.) molemilla matkoilla ABC Kiikoinen. Paluu Keskustorille n. klo 17:00.

Nautimme noutopöydän antimista, opastetusta kävelykierroksesta tarinoiden maalaispihassa ja pullakahvit. Matkan hinta 70 € laskutetaan ennen retkeä. Bussiin mahtuu 50 hlöä, ilmoittautumisjärjestyksessä.

Sitovat ilmoittautumiset viim. pe 5.4.2024 toimisto@pirkanmaanmuistiyhdistys.fi tai puh. 044 099 0166.